ماه‌چهره خلیلی: نقش برایم مهمتر از حضور در سینما یا تلویزیون است


 ماه‌چهره خلیلی: نقش برایم مهمتر از حضور در سینما یا تلویزیون است



قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید

    www.takcarpet.blogfa.com       www.takcarpet.ir 

روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید



«ماه‌چهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با دو فیلم سینمایی «اشنوگل» و «یادم تو را فراموش» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه درباره تفاوت های بازی در این دو مدیوم بیان کرد: سینما و تلویزیون دو مدیوم واقعاً متفاوت است؛ من در مورد این موضوع با مادربزرگم خانم پروین سلیمانی که سایقه حضور در سینما، تئاتر و تلویزیون را داشت، صحبت و مشورت کردم و در حال حاضر تفاوت های بسیاری را می توانم برای شما بیان کنم.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,ماه چهره خلیلی

 

وی در توضیح بیشتر گفت: این تفاوت ها اولاً در اندازه قاب تلویزیون و پرده چند متری سینما، دوم در نوع بازی است که در تئاتر گل درشت تر از سینما و تلویزیون و در سینما جدی تر از تلویزیون است و سوم مخاطب این مدیوم ها است که سینما و تئاتر مخاطب خاص تری دارند و چهارم دستمزدهای هر کدام متفاوت است.

 

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» در پاسخ به اینکه در مقام انتخاب حضور در کدام مدیوم را ترجیح می دهد، گفت: من حضور در هیچ کدام را انتخاب نمی کنم بلکه من نقش را انتخاب می کنم و موضوعی که برای من جذاب است، نقش و سناریوی کار است و به همین دلیل است که امسال تئاتر، تیزر، سه اثر سینمایی و یک سریال در حال کار هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.