زیباترین بازیگران زن ترکیه در سال 2017


زیباترین بازیگران زن ترکیه در سال 2017


قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید

    www.takcarpet.blogfa.com       www.takcarpet.ir 

روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید




هانده دوغان دمیر


  

هانده دوغان دمیر

هانده دوغان دمیر

هانده دوغان دمیر ( Hande Dogandemir ) بازیگر نقش زینب در سریال ترکی در انتظار آفتاب متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۵ آنکارای ترکیه است .
وی در ابتدا کارش رو با بازی در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد . اولین سریالی که هانده در آن ایفای نقش کرد قهرمان ها محصول سال ۲۰۱۰ است. سپس در سال ۲۰۱۱ از طرف شبکه TRT ترکیه بازی در سریال ” غم و اندوه ” بهش پیشنهاد شد که شروع بازیگری حرفه ای اش بود و سرانجام در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار بازی در نقش اول رو با بازی در نقش زینب در سریال ” در انتظار آفتاب ” تجربه کرد .

هانده فارق التحصیل جامعه شناسی از دانشگاه تاریخ و جغرافیای آنکارا هست و همچنین در رشته زبان دانشگاه لیل فرانسه نیز تحصیل کرده .

۹٫ جانسو دره

جانسو دره

جانسو دره

جانسو دره

جانسو دره به تاریخ ۱۴ اکتبر سال ۱۹۸۰ و در آنکارا ترکیه به دنیا آمد، تحصیلات ابتدایی را در آنکارا و دوره متوسطه را در ازمیر گذراند و بعد وارد دانشگاه استانبول شد و در رشته باستان شناسی مدرک فارغ التحصیلی را گرفت.

از سال ۱۹۹۸ جانسو دره نیم نگاهی به شهرت و کار مدلینگ داشت و در سال ۲۰۰۰ در مسابقات دختر شایسته ترکیه سوم شد و از آن به بعد کار مدلینگ را به صورت جدی تر ادامه داد و با طراح های معروف ترکیه کار کرد و توانست شهرتی برای خود دست و پا کند.

اما آغاز شهرت واقعی برای جانسو دره از سال ۲۰۰۴ بود،یعنی زمانی که او تصمیم گرفت بازیگری را امتحان کند و توانست با بازیگران معروف ترکیه نظیر “کنان ایمیرزالی اوغلو“هم بازی شود و خوش بدرخشد.

در حال حاضر جانسو دره یکی از بازیگران زیبا و مشهور ترکیه به شمار میرود که در ایران هم به خاطر بازی در نقش آیسان در سریال “ایزل” و همچنین ایفای نقش فیروزه سلطان در سریال “حریم سلطان” شناخته میشود و توانسته است طرفدارانی را برای خود محیا کند.

۸٫ اویکو کارایل

اویکو کارایل

اویکو کارایل

اویکو کارایل

اویکو کارایل متولد ۱ ژانویه ۱۹۹۰ در استانبول ترکیه. او فارغ التحصیل از دبیرستان دخترانه تئاتر است. پس از یک آموزش کوتاه در تئاتر در سال ۲۰۰۷، وارد دانشگاه دولتی هنر و تئاتر استانبول شد.

ایکو کارایل در حال حاضر دانشجوست و کار بازیگری را در کنار تحصیلش انجام می‌دهد با این حال بازی در یک فیلم سینمایی و همچنین سه سریال را در کارنامه خود ثبت کرده است. البته این‌ها کارهایی است که به موفقیت دست یافته و اصطلاحاً کارهای حرفه‌ای وی به حساب می‌آیند. ایکو کارایل در سال ۲۰۱۱ موفق شد برای بازی در»چیزهای خوب برای مهمانی» دو جایزه استعدادهای درخشان جوان و جایزه ویژه افسس را از آن خود کند.

۷٫ سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا متولد ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱، بازیگر و مدل حرفه‌ای متولد آنتالیا ترکیه و صاحب عنوان دختر شایسته ی ترکیه می باشد .وی در ایران با بازی در نقش یشیم در سریال عمر گل لاله که از تلویزیون جم پخش شد شناخته شد.

سرنای در سن ۱۵ سالگی در یک رقابت زیبایی شرکت کرد و جایزه ویژه ای دریافت کرد .

او کارش را با بازی در بخش کوچکی در فیلم Şaşkın آغاز کرد و بعد از آن در فیلم Plajda ایفای نقش کرد . شهرت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت .

در همان سال او در مجموعه تلویزیونی دیگری نیز ایفای نقش کرد .

اولین نقش اصلی  او در سریال باغ لیمو رقم خورد .

سپس در مجموعه Adanali بازی و محبوبیت بیشتری کسب کرد .

سرنای در مسابقه Miss Turkey اول شد و بازی در سریال عمرگل‌لاله و جزرومد باعث شناخته شدنش در سطح جهانی شد . وی با بازی در این دو سریال ، دو تندیس پروانه طلایی کسب کرد که معتبرترین جایزه برای یک بازیگر اهل ترکیه می باشد .

علاوه بر بازیگری ، سرنای چهره تبلیغاتی برند های معروف ترکیه ای شد . او در سال ۲۰۱۴ بهترین بازیگر زن شناخته شد و توسط GQ تندیس دریافت کرد .

۶٫ بورجو بیریجیک

بورجو بیریجیک

بورجو بیریجیک

بورجو بیریجیک

او در شهر آنتالیای ترکیه در چهارم ماه می ۱۹۸۹ بدنیا آمد.
در آنتالیا در مسابقه زیبایی “ملکه دریای مدیترانه” انتخاب شد. بعد از دریافت جایزه به دبیرستان رفت و می خواست بازیگر شود
در حال تکمیل تحصیلاتش در دانشگاه اجه برای مدرک لیسانس باستان شناسی در تئاتر شهرداری بورنوا تمرین های بازیگری می کرد.
از کارهای او می توان بازی در سریال حریم سلطان سال ۲۰۱۱ ، برادران دشمن ۲۰۱۲، سریال شرافت ۲۰۱۴ و شرکت در چند تبلیغ بازرگانی را نام برد.

۵٫ سونگل اُدن

سونگول ادن

سونگول ادن

سونگول ادن

سونگل ادن در ۱۶ فوریه ۱۹۷۷ بدنیا آمد و در سال ۱۹۹۹ بازیگری را با فرخنده خانم شروع کرد. پس از آن به شهرت فراوانی دست یافت و توانست در ۵ سریال دیگر بازی کند. از جمله مهمترین کارهای او میتوان به فیلم عشق تلخ ۲۰۰۹ و زنان خانه دار ۲۰۱۱ اشاره کرد.

۴٫ سلن سویدر

سلن سویدر

سلن سویدر

سلن سویدر

سلن سویدر در ۲۶ دسامبر ۱۹۸۶ در ازمیر، ترکیه به دنیا آمد. سلن ۵۴ کیلوگرم وزن و ۱٫۸۵ سانتی‌متر قد دارد. او یک مدل حرفه‌ای در ترکیه است، در سال ۲۰۰۷ توانست دختر شایسته ترکیه شود و در مراسم دختر شایسته در کشور چین شرکت کند. او در حال حاضر در رشته روابط بین‌الملل در دانشگاه تحصیل می‌کند. او به عکاسی و نویسندگی نیز علاقه دارد. او با بازی در سریال شمیم عشق و سریال عمر گل لاله به اوج شهرت رسید.

۳٫ برگزار کورل

برگزار کورل

برگزار کورل

برگزار کورل

برگزار کورل مدل و بازیگر ترک متولد ۲۷ اگوست ۱۹۸۲ می‌باشد. برگوزار کرل دوران کودکی خود را در اولوس، منطقه‌ای نزدیک بشیکتاش، استانبول گذرانده است. او در رشته تئاتر در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان تحصیل کرده است. کرل با فیلم سینمایی آشیانه گرگ‌ها: عراق فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۲۰۰۶۶ با بازی در فیلم هزار و یک شب مطرح شد، فیلمی که نه تنها در ترکیه بلکه در کشورهای عربی و اروپای شرقی نیز طرفداران زیادی دارد. او همچنین در یک قسمت از فیلم حریم سلطان به عنوان بازیگر مهمان به ایفای نقش پرداخت. از سال ۲۰۱۲ تا ژوئن ۲۰۱۵ در سریال کارادایی در نقش فریده شادعلو بازی کرد. برای بازی در این سریال جوایز متعددی کسب کرد و شهرت و محبوبیتش چند برابر شد.

۲٫ هازل کایا

هازل کایا

هازل کایا

هازل کایا

لیلا هازال کایا (زاده ۱۰ اکتبر ۱۹۹۰) یک بازیگر اهل ترکیه است. هازال کایا در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب ترکیه در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در دبیرستان ایتالیایی در استانبول درس خواند و در سال ۲۰۰۹ فارغ التحصیل شد. او هم اکنون در استانبول درس می خواند. پدر و مادرش هر دو وکیل هستند و وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد. او همچنین عاشق رقص تانگو است و دوست دارد مهارت هایش را افزایش دهد. او به زبان ترکی ( زبان مادری) صحبت می کند و همچنین انگلیسی و ایتالیایی روان، و در حال یادگیری زبان چهارمش ، آلمانی ، است.

۱٫ خدیجه طوبا بویوک‌اوستون

طوبا بویوک‌اوستون

طوبا بویوک‌اوستون

طوبا بویوک‌اوستون

خدیجه طوبا بویوک‌اوستون (به ترکی استانبولی:Hatice Tuba Büyüküstün) در سال ۱۹۸۲ در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول‌پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.

در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال مقام سلطان (Sultan Makamı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlumm) نقش کوتاهی را بازی کرد.

در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya بازی کرد و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında در کشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام عاصی(Asii) بازی کرد.

طوبا بویوک‌اوستون در ضمن بازی در این سریال‌ها در چند تبلیغ تلویزیونی از جمله شامپوی پانتنت، ماکزیمم کارت، شکلات، لباس جین مارک کولینز و تبلیغ یک پارفوم در دوبی نیز بازی کرد.

وی در تابستان ۲۰۰۹ در یک سریال تلویزیونی به نام بینی و بینک بازی کرد، این سریال محصول مشترک با کشورهای عربی بود و از کانال ام‌بی‌سی پخش شد.

طوبا بویوک‌اوستون در سال ۲۰۰۹ اولین نقش اول یک فیلم سینمائی به نام Yüreğine Sor را به عهده گرفت. بعد از آن به ایفای نقش در سریال تلویزیونی به نام GÖNÜLÇELEN یا همان دلربا می‌باشد پرداخت که سال ۲۰۱۰ از تلویزیون aTVV پخش شد. هم اکنون او از شهرت خاصی در بین کشورهای عربی و کشوهای بلوک شرق برخوردار است وسریال‌های او از کانالهای تلویزیونی این کشورها پخش شده‌است طوبابویوک اوستون در سریالی بنام ۲۰ دقیقه ۲۰dakikaa به کارگردانی «سردار ایشیک» محصول ۲۰۱۳۳ که از شبکه استار پخش شد ایفای نقش کرد. وی در این سریال نقش «ملک» را بر عهده داشت؛ ولی این سریال در ترکیه بیننده زیادی نداشت و فقط ۲۵ قسمت طول کشید و در یک فصل به پایان رسید.
جدیدترین سریال او سریال لطیفه است که از ۱۲ مارچ سال ۲۰۱۴ از کانال atv شروع به پخش شده است. او در این سریال پربیینده همبازی انگین اکیورک شده است و در نقش لطیفه دنیزر بازی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.